„Aygo X Prologue“ – nauja A segmento vizija – Mototoja
„Aygo X Prologue“ – nauja A segmento vizija

„Aygo X Prologue“ – nauja A segmento vizija

ED² tai „Toyota“ dizaino studija Europoje, įsikūrusi netoli Nicos esančioje Prancūzijos Rivjeroje. Didžiąją 21-ojo amžiaus dalį „Toyota“ pavyko išlaikyti lyderio poziciją A-segmente Europoje. Dėl savo pasišventimo šio segmento ateičiai, „Toyota“ iškėlė užduotį „ED2“ : paversti europietiškąją segmento viziją realybe. Reikalavimas buvo – pažvelgti į tai kitomis akimis, apibrėžti ir įsivaizduoti koks galėtų būti A segmentas, sukurtas išpildant visus europietiškojo pirkėjo poreikius ir norus.

Norėdami įrodyti, kad automobiliai, kurie tradiciškai buvo vadinami žemiausios klasės, taip pat gali pirmauti su dizaino išskirtinumu.

„Manau, kad su„ Aygo X Prologue“ mes pademonstravome, jog mažas automobilis vis tiek gali turėti didelę ir drąsią asmenybę“ (Ken Billes, vyriausiojo dizainerio padėjėjas ED²). 

Paremtas stiliaus ikonos

Nuo pat pasirodymo 2005 m. „Aygo“, labiausiai prieinamas „Toyota“ automobilis, žavėjo jaunatviškus, pažangius klientus savo žaismingumu ir linksmumu.

„Linksmumas ir žaismingumas visada buvo„ Aygo “širdis. Dabar mes pridėjome prie jo DNR papildomą žiupsnelį charizmos “(Lance Scott, dizaino direktorius ED²).

Patrauklus stilių suvokiančiai auditorijai, gyvas „Aygo“ charakteris ir patraukli vairavimo dinamika į „Toyota“ pritraukė daug naujų Europos pirkėjų. Tačiau, unikali „Aygo“ DNR ir išskirtinė padėtis priklauso nuo pastangų visada likti priekyje konkurentų. Naujieji „Toyota“ klientai labiau nei bet kada reikalauja elegantiškumo, išskirtinumo ir galimybės išreikšti save. Remdamasis pirmaujančia A segmento stiliaus ikonos padėtimi.

Remiantis A segmento pirmaujančia stiliaus ikonos pozicija, ED² ėmėsi kurti automobilį būtent jiems.

Aiškią misija turinti atsidavusi komanda

ED² paskyrė specialią komandą sutelkti dėmesį į vieningą pranešimą nuo pradžios iki pabaigos ir jie greitai įsitikino, kad yra galimybė pateikti drąsesnį ir tvirtesnį dizainą. Iš šio įsitikinimo gimė „Aygo X Prologue“.

Padidėjęs segmento prieskonis

„Aygo“ vardas visada simbolizavo asmeninę laisvę ir mobilumą. „Aygo X Prologue“ šiam mišiniui pridėjo papildomą įžūlų šelmiškumą. Toks pat smagus tik dabar dar veržlesnis. Iš kurio kampo bežiūrėsi, neįmanoma nepastebėti stiprios „Aygo X Prologue“ asmenybės ir dar tvirtesnės pozicijos. Dėl padidinto ratų dydžio, vairuotojas galės džiaugtis aukštesne sėdėjimo pozicija, geresniu matomumu ir patogesniu važiavimu bet kokiu keliu.

Sukurtas išsiskirti

Tiek iš priekio, tiek iš galo, ar šono, „Aygo X Prologue“ išdykėliškumas neliks nepastebėtas. Drąsus dviejų tonų kėbulo dizainas sukuria unikalų profilį, kuris pritraukia dėmesį gatvėje. Nauja pleištinė stogo linija taip pat padidina dinamišką agresyvesnio sportiškesnio įvaizdžio jausmą. Priekinės lempos taip pat sukurtos taip, kad suformuotų į sparną panašią formą. . Didžiulės, arčiau žemės esančiso grotelės, rūko žibintai ir slydimo plokštės, sukurtos šešiakampės tematika, rodo, kad tai automobilis, paruoštas važiuoti. Bet kur.

Praktiškas ir paruoštas rytojaus netikėtumams - „Aygo X Prologue“ praturtintas savybėmis, tokiomis kaip – gale esantis dviračio laikiklis, kuris kasdienį pabėgimą galės paversti nuotykiu. Tuo tarpu šoniniuose veidrodėliuose įtaisytos veiksmo kameros, puikiai tiks užfiksuoti ir dalytis tyrinėjimo akimirkomis.

Galiausiai, integruota stogo bagažinė pabrėžia transporto priemonės profilį, taip pat sukuria vizualų ryšį su šešiakampiais galiniais žibintais, subtiliu „Aygo“ DNR priminimu.

Emocijų spalvos

Gyvenime spalvos yra itin susijusios su mūsų emocijomis. Tai galioja ir „Aygo X Prologue“. Tam, kad „aštrusis“ konceptas galėtų virsti realybe, buvo aiškus pagrindiniai reikalingi ingridientai. Keturiais pagrindiniais tapo  čili pipirai, imbieras, vasabi ir juodieji pipirai. Pikantiškiausia spalva iš visų tpo – „čili pipiro“. Be to, dviejų spalvų panaudojimas - tai papildomas kvietimas pakelti spalvų balansą į kitą lygį. „Aygo X Prologue spalva pasižymi dar daugiau savitumo, nes į dažų mišinį įberiama mėlynos metallic spalvos krislų. Dėl sukurto akinančio efekto spalva visiškai nusipelno jos pavadinimo „Žibanti čili pipiro raudona“.

„Aš esu ir klientas, ir dizaineris. Taigi, aš padėjau suprojektuoti „Aygo X Prologue kaip automobilį, kurio norėjau ... sau “(Momoko Otawara, spalvų medžiagų ir apdailos dizaineris ED²).

Dirbti kartu kitaip bei geriau

Sudėtingas „Aygo X Prologue“ sukūrimo dabartinėmis sąlygomis projektas buvo puikus ED² greito ir sklandaus dizaino kūrimo proceso išbandymas. Nesvarbu, ar kartu, ar nuotoliniu būdu, ED² dizaino komanda sklandžiai dirbo nuo eskizų piešimo, skaitmeninių eskizų modeliavimo, virtualios realybės modeliavimo, 3D greičio formų, iki pat paties automobilio.

Sukurta Europoje, sukurta europiečiams

„Visi nusipelnė šaunaus automobilio. Kai žiūriu į „Aygo X Prologue“, tikrai didžiuojuosi galėdamas pasakyti, kad „ED² Team“ sukūrė būtent tai. Džiaugiuosi matydamas, kad tai daro perversmą A segmente “(Ianas Cartabiano, prezidentas ED²).

„Aygo X Prologue“ yra drąsus pavyzdys, parodantis, kiek mažas automobilis gali turėti charizmos. Šiuo prologu „Toyota“ iš naujo įsivaizduoja, kaip būtų galima pagerinti A segmentą.