UAB MOTOTOJA, oficiali „Toyota“ ir „Lexus“ atstovybė Vilniuje, su džiaugsmu praneša apie serviso padalinio plėtrą. Planuojama, kad dėl jos serviso pajėgumai išaugs net 30 proc., o tai leis dar labiau pagerinti paslaugų kokybę ir efektyvumą, užtikrinant klientams greitesnį ir tikslesnį aptarnavimą.
„MOTOTOJA serviso plotas padidėjo 1 450 kv. m., dabar turime galimybę maksimaliai efektyviai organizuoti darbų ciklą,“ – teigia MOTOTOJA direktorius Edmundas Povilauskas. „Dėl naujų, tikslingai panaudotų patalpų ir pažangios įrangos pasiekiame tokį efektyvumo lygį, kurį įprastai užtikrina įmonės, turinčios 1,5 karto didesnes patalpas ir 2 kartus daugiau darbuotojų. Šie pokyčiai padės taupyti resursus ir tausoti aplinką - tai yra svarbu tiek „Toyota“ prekės ženklui, tiek mums.“
Nauja įranga – maksimalus tikslumas ir greitis
Pasak „Toyota“ ir „Lexus“ serviso vadovo Ramūno Giedrio, plėtra buvo lydima ir technologinių atnaujinimų. „Mūsų servisui įsigyta viena moderniausių rinkoje ratų geometrijos įrangų, kuri leidžia itin greitai ir tiksliai atlikti šią procedūrą. Naujosios ratų balansavimo staklės patikrina, ar padanga tinkamai „gula“ ratlankyje, užtikrina, kad nereikės kartoti procedūros šiek tiek pavažiavus, kas kartais nutinka su žemo profilio padangomis. Šis technologinis atnaujinimas leidžia mums suteikti aukščiausios kokybės paslaugas ir taupyti klientų laiką. “MOTOTOJA servise įrengtos naujos, specializuotos darbo vietos, skirtos „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių po eismo įvykio remontui ir diagnostikai, viena pažangiausių rinkoje – dažymo kamera”- pasakoja R. Giedrys.
Ypatingas dėmesys skirtas darbuotojų darbo sąlygų gerinimui – įrengiant darbo vietas pagal „LEAN“ metodologiją, kurios esmė yra nuolatinis procesų tobulinimas, siekiant sumažinti švaistomus resursus ir padidinti darbo efektyvumą. Servise nuo šiol vienu metu gali būti aptarnaujama iki 40 automobilių, o visi remonto ir techninės priežiūros darbai atliekami pagal „Toyota“ nustatytus standartus. Servise dirbantys specialistai yra aukštos kvalifikacijos, reguliariai dalyvaujantys specialiuose mokymuose Lietuvoje ir užsienyje, organizuojamuose „Toyota Motor Corporation“.
Dėmesys klientų aptarnavimui ir išskirtinės garantijos
Per pastaruosius metus MOTOTOJA servisas aptarnavo daugiau nei 13,000 „Lexus“ ir „Toyota“ automobilių savininkų. Pasirinkę autorizuotą servisą, klientai gali pasinaudoti „Toyota Relax“/ „Lexus Relax“ garantijos privalumais, kurios trukmė ir sąlygos yra išskirtinės lyginant su kitų gamintojų garantijomis. Ši garantija galioja nuo kiekvienos reguliarios techninės priežiūros ir tęsiasi iki automobilis pasiekia 10 metų amžių arba 185 000 kilometrų ridą.
Itin populiari „express“ serviso paslauga, kurios metu darbai atliekami dvigubai greičiau nei įprastai, nes prie automobilio dirba du mechanikai. „MOTOTOJA servisas nuolat reaguoja į klientų poreikius ir netikėtai atsiradusias problemas, veikdamas kaip greitoji pagalba, kad užtikrintų maksimalų klientų patogumą ir sumažintų laukimo laiką. Džiaugiamės, kad nuo šiol galėsime pasiūlyti dar geresnes paslaugas,“ – priduria R. Giedrys.
„Mums itin svarbus nuolatinis tobulėjimas ir atidumas klientams. Esame dėkingi už klientų įsitraukimą į mūsų apklausas, jų atsiliepimai leidžia mums nuolat tobulėti ir gerinti teikiamas paslaugas. Džiaugiamės, kad turime lojalių klientų ratą, kurie su mumis jau daugiau nei 15 metų. Jų pasitikėjimas ir nuolatinis grįžimas į mūsų servisą patvirtina, jog einame teisingu keliu, siekdami aukščiausios kokybės ir visapusiško poreikių patenkinimo.“- džiaugiasi E. Povilauskas.