„Toyota“ komercinių automobilių gamą papildė naujasis „Proac – Mototoja
Naujasis „Proace Max“

Naujasis „Proace Max“

„Toyota“ komercinių automobilių gamą papildė naujasis „Proace Max“

Visiškai naujas „Proace Max“ modelis kartu su atnaujintomis „Proace“ ir „Proace City“ versijomis papildė „Toyota Professional“ automobilių gamą. Rinkoje pirmaujanti automobilių gamintoja didina komercinių transporto priemonių pasiūlą kasdien krovinius gabenantiems savininkams. Tuo pat metu Japonijos bendrovė pristatė pikapą „Hilux Hybrid“ su 48 V švelniojo hibrido sistema.

„Toyota“ siekia anglies neutralumo, tad uoliai plečia priemonių, leidžiančių pasiekti šį tikslą, spektrą. Todėl visą „Proace“ gamą sudarantys modeliai gali būti teršalų neišmetantys, praktiškumu ir patikimumu pasižymintys elektromobiliai.

Modernus šių modelių salonas pasižymi naujo dizaino vairaračiu bei šiuolaikiška įranga. Jos konfigūracija priklauso nuo klasės ir modelio. Įranga apima visiškai skaitmeninius ekranus, naujausią pramogų ir informacijos sistemą su integruota navigacija bei belaide „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ jungtimi.

Sunkesnėms užduotims – naujausi „Proace Max“

„Proace Max“ yra didžiausias „Toyota Professional“ gamos automobilis. Galima rinktis vieną iš šešių „Proace Max“ konfigūracijų, kurios apima tris kėbulo aukščius bei tris jo ilgius – tai leidžia pasirinkti konkretiems tikslams reikiamą modelį. Didžiausios konfigūracijos „Proace Max“ gali tilpti 17 m3 krovinio – tai yra geriausias rodiklis klasėje.

Naujausia gamintojo baterijose kaupiama elektros energija varomų modelių technologija užtikrina iki 420 km (pagal WLTP standartą) viena įkrova nuvažiuojamą atstumą.

„Proace Max“ taip pat yra labai universalus automobilis. Galima komplektuoti modelį su savivarčiu kėbulu, krovinių gabenimo erdve be stogo ar didesne kabina, kurioje įrengtos dvi eilės keleiviams.

Modernus praktiškumas

Universaliuose „Proace“ ir „Proace City“ modeliuose  dėmesį traukia atnaujinimai ir naujausios technologijos. Jos įdiegtos tiek krovininėse, tiek keleivinėse versijose.

„Proace“ furgone montuojamos pažangiausios gamintojo galios sistemos, o elektromobilio baterija dabar užtikrina 20 km išaugusį viena įkrova nuvažiuojamą atstumą, siekiantį 350 km. Automobilio naudingosios apkrovos rodiklis yra aukščiausias savo klasėje – 1 400 kg, o krovinio dydis gali siekti iki 6,6 m3. „Proace Verso“ modelis komfortiškai gali vežti iki 9 keleivių.

„Proace City“ taip pat išsiskiria iš savo klasės modelių. Dėl sumaniai išnaudotos erdvės šiame furgone iki 1 000 kg svorio (priklausomai nuo galios sistemos) kroviniui skirta erdvė siekia 4,4 m3. Antrosios kartos elektromobilių baterijų technologija taip pat užtikrina 50 km išaugusį viena įkrova įveikiamą atstumą: dabar jis siekia iki 330 km (pagal WLTP standartą).

Visose furgono versijose priekyje gali įsitaisyti iki trijų žmonių, o „Proace City Verso“ versijoje įrengtos septynios sėdimosios vietos.

Hibridinis „Hilux“

Japonijos gamintojos lengvųjų komercinių automobilių gama buvo papildyta naująja „Hilux Hybrid 48 V“ pikapo versija. Ji sunaudoja mažiau degalų ir išsiskiria geresnėmis važiavimo savybėmis.

Legendiniu patvarumo ir patikimumo deriniu garsėjantis „Hilux“ dabar taip pat pasižymi greitesne reakcija į greičio paminos spaudimą ir spartesniu įsibėgėjimu. Dėl šių savybių pagerėjo važiavimas bekelėje: čia automobilis gali tolygiau įsibėgėti, o nuokalnėse praverčia regeneracinis stabdymas.

Patobulinimai nepakeitė svarbių parametrų – „Hilux“ vis dar gali vilkti iki 3 500 kg ir vežti 1 000 kg svorio daiktus.

Visuose „Toyota Professional“ gamos automobiliuose įdiegtas „Toyota Safety Sense“ saugumo technologijų paketas įvairiapusiškai padeda vairuotojui ir užtikrina aukščiausio lygio saugumą.

 

 

Galerija