Naujausios „Toyota Production System“ technologijos palengvins mobilumą 2020-ųjų Olimpinėse ir Parolimpinėse žaidynėse – Mototoja
Naujausios „Toyota Production System“ technologijos palengvins mobilumą 2020-ųjų Olimpinėse ir Parolimpinėse žaidynėse

Naujausios „Toyota Production System“ technologijos palengvins mobilumą 2020-ųjų Olimpinėse ir Parolimpinėse žaidynėse

Naujausios „Toyota Production System“ technologijos palengvins mobilumą 2020-ųjų Olimpinėse ir Parolimpinėse žaidynėse

Universalumo kupinos naujausios technologijos „Toyota Production System“ grįstos pagalba judėti ir autonominiu vairavimu – užtikrins, jog „inovatyviausios žaidynės istorijoje“ vyktų sklandžiai, o ir pareigūnų darbas bei atletų ir žiūrovų judėjimas būtų paprastesnis. 


Likus dvejiems metams iki Olimpinių ir Parolimpinių žaidynių Tokijuje 2020-iais, „Toyota“ praneša apie mobilumo koncepciją, kuri taps pagrindu šių Tokijo žaidynių veiklai, paskirstytai į tris pagrindines kategorijas: (1) Mobilumas visiems; (2) Patvarumas, susitelkiantis į vandenilio realizaciją bei aplinkos ir saugumo principus; ir (3) Pagalba transportuojant darbuotojus, žiniasklaidą ir atletus, naudojant „Toyota Production System“ (TPS). 


„Toyota“ tiki, jog suteikdama neregėtas prieigas žmonėms, įskaitant ir žmones su negalia, grąžins mobilumo sąvokai jos pradinę reikšmę: laisvė judėti. 


Bendradarbiaudama su Tarptautine Olimpine komisija (IOC), Tarptautine Parolimpine komisija (IPC) ir Tokijo 2020 Organizacine Komisija, kompanija padės Tokijui tapti pirmuoju miestu, kuris turės galimybę surengti abi Olimpines ir Parolimpines žaidynes, jau antrą kartą. Tai bus tarsi visuotinis „Mobilumas visiems“ koncepcijos pristatymas, kuri ir prisidės prie šių žaidynių tapimo inovatyviausiomis visoje istorijoje. 


„Judėjimo laisvė yra vienas iš esminių faktorių leidžiančių dalyvauti visuomeniniame gyvenime. Jeigu kas nors yra pasiryžęs priimti išbandymus ir mobilumo nebuvimas yra vienintelė kliūtis jų kelyje, tai „Toyota“ yra pasiryžusi padėti išspręsti šią problemą. 


„Toyota“ nori suteikti mobilumo laisvę ir galimybes, o ne kliūtis. Prisidėdama prie Olimpinių, Parolimpinių ir Specialiųjų Olimpinių žaidynių, „Toyota“ pagerbs kiekvieno unikalumą bei įvairovę. 


Kai tai realizuosime, tuomet pagaliau būsime žingsneliu arčiau savo „mobilumas visiems“ tikslo ir galėsime stebėti, kaip kiekvieną dieną sportininkai mums įrodo, kad mobilumas yra lygus galimybėms pasiekti savo svajones“ – kalbėjo „Toyota“ prezidentas Akio Toyoda


2015 metais „Toyota“ tapo pirmuoju Tarptautinės Olimpinės Komisijos ir Tarptautinės Parolimpinės Komisijos mobilumo partneriu, su tuometiniu tikslu prisidėti „kuriant taikią visuomenę be diskriminacijos sporte“ ir „pasižadėjimu kuriant patvarią visuomenę per mobilumą.“ Taip pat, praeitais metais, „Toyota“ išleido pasaulinę iniciatyvą: „Pradėk savo neįmanomą“ (Start your impossible), tam, jog suburtų žmones kartu ir paskatintų juos mesti iššūkį tam, kas atrodo neįmanoma.
Produktų kategorijos, kurias „Toyota“ remia, apima: automobilius, mobilumo paslaugas ir kai kuriuos kitus, transportą bei mobilumą palengvinančius, produktus (įskaitant robotus). 2020-iais Tokijuje, „Toyota“ rėmimas bus paskirstytas trims pagrindinėms sritims:


1. „Mobilumas visiems“


Prisiimdama iššūkį suteikti laisvę Tokijo 2020-ųjų žaidynėse judėti visiems, įskaitant ir žmones su negalia, „Toyota“ planuoja: 


  • Ateities automatizuoto vairavimo demonstraciją, kaip „mobilumas visiems“ akcijos pagrindą, demonstruojant, kaip automatizuoti automobiliai vieną dieną galės pasiūlyti judesio laisvę kiekvienam. Vyks bandymai ir demonstracijos naudojant SAE 4 lygio automatizavimą, kai visos transporto priemonės vairavimo funkcijos atliekamos tam tikrose aiškiai apibrėžtose veiklos srityse;
  • „TOYOTA Concept-i“, automobilio, atpažįstančio vairuotojų emocijas bei pasirinkimus ir galinčio užmegzti pokalbį pasitelkiant dirbtinį intelektą (AI), pristatymas;
  • Suteikti atletų bei svečių transportavimo paslaugos, naudojant "e-Palette", naujos kartos baterijos elektrinę transporto priemonę, specialiai sukurtą mobilumo paslaugoms teikti (MaaS);
  • Pateikti esamas pagalbines transporto priemonių serijas, "WelCab", taip pat naujus asmeninius mobilumo įrenginius tarnaujančius „paskutiniųjų mylių“ mobilumo poreikiams. „Toyota“ tikisi, kad 2017-tų spalį pristatytas naujas „JPN Taxi“, bus populiariai naudojamas aplink Tokiją, svečių iš viso pasaulio sutikimui, įskaitant ir žmones, esančius neįgaliųjų vėžimėliuose;
  • Parūpinti asmeninius mobilumo sprendimus, tokius kaip „Toyota i-ROAD“ bei stovimo važiavimo prietaisus, kurie būtų pagalba žaidynių darbuotojams, pavyzdžiui, apsaugos pareigūnams. 

2. Patvarumas ir aplinkosauga – pagrindiniai principai


„Toyota“ planuoja prisidėti prie žaidynių tvarumo, tiekdama daugiau nei 3000 keleivių talpinančių automobilių parką: oficialiam naudojimui bei kitus, su naujosiomis, aplinkai nekenkiančiomis bei saugumą garantuojančiomis technologijomis. Siekiama, jog būtų sumažintas eismo įvykių skaičius bei žala aplinkai. 


  • Tam, kad 2020 metų Tokijo žaidynės taptų vandenilio realizavimo posūkiu, „Toyota“ remia žaidynes teikdama daugybę nulinės emisijos išmetamųjų vandenilio kuro elementais, elektra varomų transporto priemonių (FCEV), tokių kaip "Mirai" sedanas. Taip pat, „Toyota“ žaidynes aprūpins „Fuel Cell“ autobusais „Sora“ bei „Fuel Cell“ keltuvais, pagamintais ir pardavinėjamais „Toyota Industries Corporation“;
  • Taip pat, kitą parko dalį sudarys "FCEV", naujausios „Elektrinių hibridų“ / „Plug-in“ hibridinės elektrinės transporto priemonės (HEV / PHEV) iš „Toyota“ ir „Lexus“ serijų bei naujieji „Elektroninių baterijų automobiliai“ (BEV). Pagrindinis kompanijos ir žaidynių organizatorių tikslas - pasitelkiant šiuos automobilius, pasiekti žemiausią emisijos lygį, kokį yrą kada tekę pasiekti lyginant su visais oficialiais automobilių parkais, kada nors naudotais Olimpinėse ir Parolimpinėse žaidynėse;
  • Automobiliai, skirti oficialiam naudojimui, bus aprūpinti naujaisiais aktyviais saugumo technologijų paketais, tokiais kaip „Toyota Safety Sense (TSS)“ ir „Lexus Safety Sense System (LSS ), taip pat ir parkavimosi sistema „Parking Support Brake (PKSB) - tai technologija, padėsianti išvengti susidūrimų atsirandančių stovėjimo aikštelėse bei garažuose;
  • Be jau minėtų oficialių automobilių, kai kuriose transporto priemonėse bus įrengta automatizuoto vairavimo laisvų rankų funkcija „Highway Teammate“, leidžianti saugiai vairuoti greitkeliuose (SAE 2 lygio automatizacija).


3. „Toyota Production System“ oficiali žaidynių transportavimo pagalba. 


Apskaičiuota, kad žaidynių laikotarpiu prie jau esamų 15 mln. Tokijo gyventojų prisijungs dar 15 mln. žaidynių lankytojų. Kol Tokijo metropolis palaikys savo reputaciją, kaip vienas iš efektyviausių šių dienų mobilumo miestų , „Toyota“ rems Tokijo 2020 organizacinį komitetą, taip padėdama užtikrinti saugų ir efektyvų transportavimą besinaudojantiems oficialiu automobilių parku. Norint tai padaryti, bendrovė pasidalins žiniomis, kurias įgijo per ilgametę patirtį taikant „Toyota“ gamybos sistemą.


  • „Toyota“ taip pat rems ir oficialių darbuotojų bei atletų judėjimą į bei iš renginių, pasitelkdama naujausias informacines bei ryšio technologijas, tokias kaip transporto priemonių duomenų ryšio moduliai, kurie bus prijungti prie mobilumo paslaugų platformos, tam jog užtikrintų saugų bei sklandų žmonių bei objektų gabenimą per žaidynes. 
  • „Toyota“ taip pat rems siuntimo ir pervežimo operacijas, pagerindama transporto priemonių efektyvumą. 
Šiuo metu miestai visame pasaulyje susiduria su mobilumo išbandymais, spręsdami problemas - nuo eismo spūsčių iki oro taršos, eismo įvykių ir prieigos gerinimo žmonėms su negalia. 


Pradedant nuo Tokijo 2020-iais, sekant Pekinu 2022-iais ir Paryžiumi 2024-iais „Toyota“ tikisi, kad kartu su rėmėjais visame pasaulyje galės padėti išspręsti šias problemas ir prisidėti prie tvarios mobiliosios visuomenės kūrimo.
„Toyota“ ateityje atskleis daugiau savo planų, susijusių su naujais mobilumo produktais ir sprendimais, pradedant nuo dabar iki pat „Tokijo 2020“. 

Informacijos šaltinis: newsroom.toyota.eu