Naujoji „Toyota Corolla“ gavo maksimalų „Euro NCAP“ penkių žvaigždučių įvertinimą – Mototoja
Naujoji „Toyota Corolla“ gavo maksimalų „Euro NCAP“ penkių žvaigždučių įvertinimą

Naujoji „Toyota Corolla“ gavo maksimalų „Euro NCAP“ penkių žvaigždučių įvertinimą

  • Maksimalus 5 žvaigždučių įvertinimas, 94 proc. balas už suaugusio keleivio saugą
  • Kaip standartinė įranga montuojamos 7 SRS oro saugos pagalvės, įskaitant oro saugos pagalvę vairuotojo keliams, dviejų išsiskleidimo lygių priekines šonines oro saugos pagalves ir šonines užuolaidines saugos pagalves per visą salono ilgį




Naujoji „Toyota Corolla“ gavo prestižinį „Euro NCAP“ penkių žvaigždučių įvertinimą.

Naujosios „Toyota Corolla“ balai buvo tokie: 94 % už suaugusių keleivių saugą, 82 % už vaikų saugą, 67 % už pėsčiųjų saugą ir 66 % už saugos pagalbą.

 Suaugę keleiviaiVaikaiPėstiejiSaugos pagalba
Normalizuotas balas (%)94826766
Reikalavimas 5 žvaigždučių įvertinimui (%)80606065


Tokius aukštus balus naujoji „Corolla“ gavo todėl, kad joje yra montuojamos novatoriškos „Toyota“ aktyviosios ir pasyviosios saugos technologijos.

Priekyje ir šonuose panaudotos apkrovą išskirstančios konstrukcijos, kad įvykus susidūrimui smūgio jėga būtų išsklaidyta ir kėbulas būtų deformuotas kuo mažiau. Be to, pagerinta ir pėsčiųjų apsauga, panaudojus įvairius energiją sugeriančius komponentus.
Naujoji „Corolla“ turi 7 SRS oro saugos pagalves: oro saugos pagalvę vairuotojo keliams, dviejų išsiskleidimo lygių priekines šonines oro saugos pagalves ir šonines užuolaidines saugos pagalves per visą salono ilgį.
Visos sėdynės turi tritaškius ELR (angl. „Emergency Locking Retractor“ – avarinis fiksavimo mechanizmas) saugos diržus, kurie pajutę per didelę apkrovą užsifiksuoja. Vairuotojo ir priekinio keleivio diržai dar turi įtempiklius ir apkrovos ribotuvus.
„Corolla“ priekinėse sėdynėse montuojamos kaklo traumos tikimybę mažinančios (WIL) konstrukcijos, kurios saugo smūgio į galą atveju. Stipraus smūgio į galą metu sėdynės konstrukcija leidžia viršutinei kūno daliai minkštai amortizuotis į atlošą, t.y. apatinė kūno dalis juda taip pat kaip galva, ir todėl kaklo traumos tikimybė sumažėja.
Automobilio standartinę įrangą taip pat sudaro ABS su EBD, pagalbinė stabdymo sistema, automobilio stabilumo kontrolės sistema (VSC), traukos kontrolės sistema (TRC) ir avarinio stabdymo signalo funkcija.