Savo naujausiąjį pasisekimą Ogier pasiekė pirmajame sezone su „TOYOTA GAZOO Racing World Rally Team“ komanda. Prancūzas tampa penktuoju vairuotoju per 30 metų, iškovojusiu WRC titulą vairuodamas „Toyota“, susigrąžindamas savo karūną po to, kai Ottas Tänakas su komanda laimėjo čempionatą 2019 m.
Per tokį sezoną, kaip niekada iki šiol, po koronaviruso pandemijos sukeltų sutrikimų, Ogieras paskutiniame Monzos etape su komandos draugu Elfynu Evansu kovojo dėl vairuotojų vardo. Teko įveikti ne tik technius mišrios dangos etapus istorinėje Italijos automobilių lenktynių vietoje, kuriuos penktadienį nepaprastas lietus pavertė ypatingai sudėtingais, šeštadienį ekipažai leidosi į netoliese esančius kalnų kelius ir susidūrė su žiemos sąlygomis, dėl kurių vairavimas buvo itin klastingas.
Šiemet, pirmajame „Toyota“ sezone jau laimėjęs Švedijoje ir Turkijoje, Evansas šeštadienį važiavo podiumo pozicijoje, tačiau nuslydo nuo kelio. Iki tol neiškritęs iš finalinio ketverto, Evansas gavo progą sugrįžti sekmadienį ir sugrįžti į važiavimą, išlaikydamas menką galimybę pretenduoti į pagrindinį pasaulio titulą
.
Vis dėlto iniciatyvos ėmėsi Ogieras, kuris šeštadienio rytą užėmė ralio lyderio poziciją, dėka sąlygų, kurios buvo panašios į tas, kurios paprastai būna Monte Karlo „Rallye“, būtent jame jis yra septynis kartus laimėjęs. Jis pasinaudojo 17,8 sekundės pranašumu per paskutinę dieną, kurią sudarė dar trys etapai aplink Monzos trasą ir parką. Ir vėl lietus kėlė iššūkių, ypač paskutiniame etape, tačiau Ogieras jį įveikė su galutiniu 13,9 sek. skirtumu.
Tommi
Mäkinenas prisijungė prie Ogiero ir Ingrassia ant Monzos pakylos su vaizdu tiesiai
į duobę. Tai buvo paskutinis Tommi, kaip komandos vadovo, renginys, nes nuo
2021 m. sausio jis pradės eiti naujas „Toyota“ automobilių sporto patarėjo pareigas.
„Toyota“ užima antrą vietą vairuotojų ir šturmanų įskaitoje, o Evansas ir jo šturmanas Scottas Martinas yra antroje pozicijoje po proveržio sezono, kuriame jie pirmą kartą metė iššūkį čempionatui.