„Toyota“ atveria savo vandenilio kuro technologijas partneriams: tikisi postūmio rinkoje – Mototoja
„Toyota“ atveria savo vandenilio kuro technologijas partneriams: tikisi postūmio rinkoje

„Toyota“ atveria savo vandenilio kuro technologijas partneriams: tikisi postūmio rinkoje


 

Didindama vandenilio technologijų galimybes Europoje, „Toyota Motor Europe“ (TME) įsteigė Vandenilio kuro elementų verslo grupę (angl. „Fuel Cell Business Group“) ir jai patikėjo su šio cheminio elemento panaudojimu susijusių technologijų priežiūrą visame regione. Briuselyje įkurta grupė sustiprins vandenilio technologijų plėtrą ir teiks paspirtį pritaikant jas mobilumo ir kitose srityse bei atvers prieigą prie šių technologijų savo naujiems komerciniams partneriams. Toks žingsnis atitinka įmonės ilgalaikę tvarumo strategiją.

 

Kalbėdamas „Toyota Kenshiki“ forume, naujosios Vandenilio kuro elementų verslo grupės vadovas Thiebaultas Paquetas pabrėžė, kad vandenilio privalumai yra visiems aiškūs.

 

„Mes tikimės, kad pasaulinis vandenilio kuro elementų pardavimas per trumpą laiką išaugs 10 kartų, dėl šios priežasties drastiškai padidinome savo gamybos pajėgumus, – akcentavo jis. – „Toyota“ pirmauja ne tik investuodama į vadinamąją vandenilio bendruomenę ar gamindama naujos kartos automobilius, bet ir atverdama naujas rinkas ir pritaikydama šiuolaikines technologijas, kurdama papildomus kuro elementų gamybos pajėgumus su mūsų organizacija čia, Europoje.“

 

Vandenilio inovacijų srityje „Toyota“ pirmauja dar nuo 2014-ųjų, kai pristatė „Mirai“ – pirmąjį pasaulyje komercializuotą elektrinį sedaną su vandenilio kuro elementais. Nuo pat tada „Toyota“ tęsė vandenilio kuro elementų sistemos plėtrą, šią paversdama kompaktiškesne, lengvesne, o dabar dar – taupesne. Visapusiškai patobulinta sistema debiutuos 2021-aisiais naujos kartos „Mirai“ modelyje.

 

 

„Toyota“ sukurta technologija gali būti pritaikoma labai lanksčiai įvairioms sritims, ne tik lengvųjų automobilių gamybai. Nulį taršos generuojanti sistema naudojama miesto autobusų parkams, keltuvams, generatoriams. Be to, tiriama, kaip šią vandenilio kuro elementų technologiją galima panaudoti laivams ir traukiniams.

 

Spartindama vandenilio technologijų plėtrą, „Toyota“ sutelks dėmesį į vadinamuosius vandenilio klasterius arba Europos centruose veikiančias ekosistemas, kur vietos infrastruktūra remia transporto parkus ir judumo paslaugas. Bendrovės nuomone, tokie veiksmai didins vandenilio paklausą, mažins kaštus ir stiprins vandenilio tiekimo infrastruktūrą, o tai, savo ruožtu, pritrauks daugiau klientų.

 

Sukūrusi naują Vandenilio kuro elementų verslo grupę, „Toyota“ rengiasi glaudžiau bendradarbiauti su pramonės partneriais, nacionalinėmis ir regioninėmis vyriausybėmis bei organizacijomis, taip skatindama vandenilio ekosistemų plėtrą daugybėje skirtingų vietų ir siekdama vadinamosios vandenilio bendruomenės tikslų.