"Toyota C-HR" naujas vėjo gūsis krosoverių rinkoje – Mototoja
"Toyota C-HR" naujas vėjo gūsis krosoverių rinkoje

"Toyota C-HR" naujas vėjo gūsis krosoverių rinkoje

TOYOTA C-HR automobilyje pavyko pritaikyti iš esmės visas pagrindines koncepcinių versijų, užkariavusių publikos dėmesį 2014 m. Paryžiuje ir 2015 m. Frankfurte, ypatybes. Jo kupė primenančios linijos byloja apie dizainerių sumanymą sukurti unikalaus stiliaus automobilį, kokio dar nėra Toyota asortimente, nubrėžiant naują kryptį vidutinio dydžio krosoverių rinkoje.

Toyota C-HR orientuotas į konkrečią klientų kategoriją. Šie klientai, kurie dažniausiai vadovaujasi savo emocijomis, trokšta individualumo ir nori pirmieji patirti viską, kas nauja. Pirkdami bet kokį daiktą, jie pirmiausia vertina stilių ir kokybę. Automobilį jie suvokia kaip savo asmenybės dalį.
 
NAUJA DIZAINO KRYPTIS KROSOVERIŲ SEGMENTE

Naujasis Toyota C-HR modelis pristato nauju dinamišku ir jausmus žadinančiu stiliumi krosoverių segmentą papildančią dizaino koncepciją, kuri sujungia kupė tipo viršutinę kėbulo dalį ir efektingą visureigio apačią.
Serijinis automobilis yra 4360 mm ilgio, 1795 mm pločio ir 1555 mm aukščio (hibridinė versija), o jo važiuoklės bazė siekia 2640 mm. Savo išore jis liko ištikimas pirmapradei koncepcijai, kuri pirmą kartą pasirodė 2014 m. Paryžiaus automobilių parodoje ir buvo ypač palankiai sutikta tikslinės auditorijos.
C-HR modulinei konstrukcijai, atspindinčiai Sensual SpeedCross koncepciją ir išsiskiriančiai deimanto formų stilistika bei ryškiomis ratų arkomis visuose keturiuose kampuose naujojo krosoverio galiai bei tvirtumui pabrėžti, būdinga masyvi apatinė kėbulo dalis ir aukštesnė prošvaisa su grakščiu ir elegantišku kupė profiliu.
Žvelgiant bet kokiu rakursu, C-HR išorei charakteringi daugiabriaunio brangakmenio nugludintais paviršiais motyvai ir elegantiškai įsiliejančios detalės sukuria subtilios preciziškumo ir jausmingumo dermės įspūdį.



RAFINUOTAS VIDAUS DIZAINAS, IŠSISKIRIANTIS NEPRILYGSTAMA JUSLINE KOKYBE

Vidaus dizainas – nauja Toyota stiliaus paraiška. Jame įkūnyta nauja Sensual Tech dizaino koncepcija, susiejanti pažangias technologijas su jausmus žadinančiu šiuolaikiniu stiliumi. Erdviame ir talpiame salone įrengta komfortiška vairuotojo zona.
Jauki ir maloni erdvaus salono aplinka sukurta pritaikius vientisos sluoksninės struktūros prietaisų skydelį, kuris driekiasi iki durelių apdailos su stilingais ornamentais ir ryškiai juoda panele. Komfortišką aplinką pagyvina išryškintas kontrastas tarp pojūčius žadinančių paviršių ir išraiškingų linijų.
Vairuotojo zonoje pritaikytos naujoviškos detalės ir intuityviai valdomos bei lengvai pasiekiamos pažangios technologijos. Į vairuotojo pusę labiau paslinkti visi valdymo jungikliai ir garso sistemos 8 colių jutiklinis ekranas su atnaujintu HMI valdikliu bei 2016 m. laidos Toyota multimedijos ir navigacijos įranga su patobulintomis prijungtomis paslaugomis.
Už vidaus interjerą atsakinga dizainerių grupė, glaudžiai bendradarbiaudama su pagrindinio skyriaus dizainerių komanda originaliai interjero dizaino koncepcijai išlaikyti, daug dėmesio skyrė detalių kokybei ir kruopščiai derino kiekvieno elemento paviršiaus tekstūrą, formas, spalvas ir apšvietimą, net sėdynių dekoratyvinės siūlės įleidimo gylį.
Siūlomos trijų spalvų naujos patrauklios vidaus apdailos versijos – tamsiai pilka, juoda/mėlyna ir juoda/ruda.

ĮRANGOS LYGIS, PATENKINSIANTIS NET ĮNORINGIAUSIUS PIRKĖJUS

Tikslinių klientų poreikiams pritaikytam Toyota C-HR siūlomas gausus įrangos asortimentas.
Laikantis Toyota pažangios saugos įrangos demokratizacijos strategijos, į visų versijų standartinės įrangos sąrašą įtrauktas Toyota Safety Sense saugos sistemų paketas. Šį paketą sudaro Pre-Collision sistema (su pėsčiųjų fiksavimo funkcija), adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo, nukrypimo iš važiuojamosios juostos įspėjimo su vairo koregavimo funkcija ir automatinė tolimųjų šviesų sistemos, taip pat pagalbinė kelio ženklų atpažinimo sistema.
Aukščiausio lygio modeliams bus siūlomos šildomos sėdynės, Smart Entry sistema, tamsinti langai, specialūs sėdynių apmušalai (tarp jų ir su odine apdaila), novatoriška Toyota pagalbinė automobilio statymo sistema (SIPA), 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai ir dviejų atspalvių metalo blizgesio kėbulo apdaila.



NAUJAUSI GALIOS AGREGATAI

Toyota C-HR komplektuojamas su varikliais, kurių techninės charakteristikos tobulai pritaikytos mėgautis sklandžiu ir maloniu važiavimu, kokio klientai ir pageidauja.
C-HR modelis su naujausios kartos hibridine sistema į aplinką išskiria ypač nedidelį CO2 kiekį – tik 82 g/km. Tai lygių neturintis rodiklis visame segmente. Hibridinis modelis niekuo nenusileidžia ir savo degalų sąnaudomis – jis vidutiniškai suvartoja 3,8 l/100 km.
90 kW/122 DIN AG galios naujoji hibridinė sistema yra ne tik efektyvesnė bei lengvesnė už ankstesniąją versiją, bet ir leidžia mėgautis aštresniais vairavimo pojūčiais. Iki smulkmenų apgalvoti benzininio variklio konstrukcijos pakeitimai sąlygojo 40 proc. didesnį jo terminį efektyvumą. Tai geriausias rodiklis tarp visų benzininių variklių pasaulinėje rinkoje.
Optimali hibridinės sistemos komplektacija, kurią lėmė pritaikyti lengvesni ir mažesni elementai ir jų permontavimas kitose vietose, padėjo pasiekti žemą automobilio svorio centrą.
Ši nauja hibridinė sistema siūlo dinamiško vairavimo patirtį, užtikrindama greitą reakciją į komandas ir sklandų važiavimą. Tai ypač dera prie dinamiško C-HR dizaino koncepcijos.
C-HR taip pat gali būti komplektuojamas su nauju 1,2 l varikliu su turbokompresoriumi, kuris pirmąkart pasirodė Auris modelyje. Šio variklio galia – 85 kW/116 DIN AG, o sukimo momentas – 185 Nm. C-HR automobilio su šiuo galios agregatu išskiriamo CO2 kiekis prasideda nuo 134 g/km, o jo vidutinės degalų sąnaudos – nuo 5,9 l/100 km. Benzininis variklis gali būti komplektuojamas su šešių pavarų mechanine dėže arba nuolatinio kintamojo veikimo transmisija (CVT). Modeliams su CVT siūloma dviejų arba keturių varomųjų ratų sistema.



KROSOVERIUI NEBŪDINGAS DINAMIŠKUMAS

Vyriausiasis inžinierius Hiroyuki Koba, kuris yra pats entuziastingas vairuotojas, visą dėmesį skyrė Toyota C-HR važiuoklės konstrukcijai ir jos tobulinimui. Nuo pat projekto pradžios jis nuvažiavo tūkstančius kilometrų Europos keliais, kad galėtų išsiaiškinti ne tik jų sąlygas, bet ir europiečių vairavimo būdą.
„Pavyzdžiui, pastebėjau, kad europiečių vairavimo stilius daug ramesnis, nes jie atidžiau stebi eismą, – tvirtino Hiroyuki Koba. – Jie išvengia kliūčių tiesiog atitinkamai pakeisdami savo judėjimo trajektoriją bei greitį ir stengiasi važiuoti toliau, o kitose pasaulio vietose tokiais atvejais vairuotojai linkę stabdyti. Šie vairavimo ypatumai paskatino mus ir mūsų Europos konstruktorių komandą atsigręžti į automobilio valdymo tikslumą visais aspektais. Mes norėjome išgauti važiavimo savybes, prilygstančias kokybiškam C klasės hečbekui.“
Žemas svorio centras, daugiasvirtė galinė pakaba ir pagal TNGA programą sukurta nauja platforma tapo svariu pagrindu, siekiant, kad visa važiuoklės konstrukcija užtikrintų žaibišką intuityvią reakciją į vairuotojo veiksmus. Vyriausiasis inžinierius Hiroyuki Koba dalyvavo vertinant kiekvieną pagrindinį dinamiškumą lemiantį elementą ir priimant su tuo susijusius sprendimus, kad būtų iki galo įgyvendinta jo vizija, sutelkta į „automobilio reakciją, linijinį judėjimą bei darnumą“.

KONCERTŲ SALEI PRILYGSTANTIS GARSAS

Naujasis C-HR išsiskiria aukščiausios kokybės garsu C klasės krosoverių segmente: jis gali būti komplektuojamas su specialiai pritaikyta JBL Premium garso sistema, kurią sudaro 8 kanalai, 576 W stereo stiprintuvas ir 9 garsiakalbiai, įskaitant du naujai patentuotus JBL garso bangų kreipiklius, žinomus kaip aukštųjų dažnių garsiakalbiai.
Dėl pritaikytų įvairių vidaus elementų, tokių kaip langai, stoglangis ir apmušalai, taip pat dėl tvirtos kėbulo konstrukcijos aplink kiekvieną garsiakalbį ženkliai pagerėjo sistemos garso kokybė. Sistema nuo pat projekto pradžios buvo kuriama glaudžiai bendradarbiaujant JBL ir Toyota inžinieriams.
Toyota ir JBL partnerystės ryšiai užsimezgė 1996 m. ir sėkmingai plėtojami iki šiol. Profesionalių muzikantų pripažįstamos JBL garso sistemos naudojamos daugelyje pasaulio koncertų salių, aikščių ir stadionų (80 proc. gyvo garso koncertų, 70 proc. įrašų studijų ir 90 proc. visų THX atitikties sertifikatą turinčių kino teatrų).
Abi įmonės didelę reikšmę teikia kokybei. Toks bendras požiūris leido sukurti specialiai C-HR pritaikytą naują neprilygstamą Premium garso sistemą.

Informacijos šaltinis