Toyota inovacijos Paryžiaus automobilių parodoje – Mototoja
TOYOTA inovacijos Paryžiaus automobilių parodoje

TOYOTA inovacijos Paryžiaus automobilių parodoje

 

Naujas stendas

Prekės ženklo pokyčius atspindi naujas automobilių parodos stendas, kuris yra padalytas į tris dalis. Pirmoji dalis pavadinta „Start Your Impossible“. Ji skirta naujiems mobilumo sprendimams ir ateities inovacijoms. Antroji dalis yra orientuota į Toyota veiklą automobilių sporto srityje su "Toyota GAZOO Racing" priešakyje. Trečioji dalis yra susijusi su naujais Toyota modeliais, daugiausia su siūlomais naujausiais savaime įsikraunančiais hibridais.

 

Naujas požiūris į spaudos konferenciją

Siekiant visapusiškai atspindėti besikeičiančią masinės informacijos priemonių struktūrą, tradicinė spaudos konferencija „prie stendo“ pakeista nauju skaitmeniniu formatu, prieinamu bet kuriuo metu – prie stendo arba internetu, pačioje automobilių parodoje ar bet kuriame pasaulio kampelyje.

Šis formatas sumanytas siekiant suteikti žiniasklaidos atstovams lankstesnes galimybes dalyvauti Toyota spaudos konferencijoje jiems patogiu laiku – tiek fiziškai lankantis parodoje, tiek virtualiai iš bet kurios vietos.

Konferenciją bus galima stebėti specialioje svetainėje adresu parisms.toyota-europe.com ir per "Toyota Motor Europe" bendrovės YouTube kanalą.

 

Parodoje eksponuojami nauji automobiliai

Paryžiaus automobilių parodoje planuojamas išskirtinis dviejų pagrindinių automobilių elementų – hibridinės sistemos ir "Toyota modulinės platformos" (TNGA) pristatymas.

Jau daugiau nei 20 metų Toyota kuria bei tobulina savaime įsikraunančias hibridines technologijas ir plečia jų diegimo galimybes. Šių metų Paryžiaus automobilių parodoje bus eksponuojami tik hibridiniai automobiliai – nuo kompaktiškojo "Yaris" iki naujosios kartos "Corolla", "RAV4" ir "Camry" modelių.

Prie Toyota stendo įvyks pasaulinė visiškai naujo "Corolla Touring Sports" modelio premjera, kuri papildys visapusišką jo brolio hečbeko prezentaciją. Dėl naujos "TNGA-C " platformos naujasis "Corolla" išsiskiria emociniu dizainu ir gali būti komplektuojamas su viena iš dviejų savaime įsikraunančių hibridinių sistemų su 1,8 l arba nauju 2,0 l varikliu.

Parodos „Premjera Europoje“ sekcijoje debiutuos naujas "RAV4" modelis, išsiskiriantis efektingu reljefišku dizainu, nauja "TNGA-K" platforma ir nauja savaime įsikraunančia hibridine sistema su 2,5 l varikliu.

Po 14 metų pertraukos į Vakarų Europą grįžta "Camry": bus pristatytas visiškai naujas modelis, taip pat sukonstruotas ant naujos "TNGA-K" platformos ir siūlomas su ta pačia nauja savaime įsikraunančia hibridine sistema su 2,5 l varikliu.

Prieš 20 metų Paryžiaus automobilių parodoje įvyko pasaulinis "Yaris" debiutas. Minint šią sukaktį, išleista speciali versija "Y20" su originalios "Golden Yellow" spalvos kėbulu, kaip ir pirmasis 1998 m. rinkoje pasirodęs automobilis, tačiau šį kartą dvispalve forma su šiuolaikinės tamsiai pilkos spalvos stogu ir kitomis ypatybėmis. Parodoje pristatoma dar viena speciali "Yaris GR Sport" versija, skirta sėkmingam "Toyota GAZOO Racing" komandos ralio sezonui pažymėti.

Šioje parodoje Toyota pristatys ne tik automobilius, bet ir naujausius pasiekimus saugos technologijų srityje – naujuose "Corolla" ir "RAV4" modeliuose montuojamą "Toyota Safety Sense" įrangą su naujomis galimybėmis ir funkcijomis.

"Toyota GAZOO Racing" komandai skirtoje stendo dalyje bus demonstruojamas 2018 m. Le Mano lenktynių laimėtojas – "Toyota TS050 Hybrid LMP1" automobilis su išsvajotu trofėjumi iš Le Mano.

 

"Camry" grįžta su naujausiu hibridiniu elektriniu galios agregatu




Siekdama išlaikyti savo pozicijas D / E klasės sedanų segmente, po 14 metų pertraukos Toyota europiečiams vėl pristato "Camry" automobilį.

2018 m. Paryžiaus automobilių parodoje europiečiams pirmą kartą pristatomas naujasis "Toyota Camry Hybrid" išsiskiria stilingu dizainu, aukščiausio lygio komfortu ir ypatingu efektyvumu, kurį užtikrina naujausios kartos savaime įsikraunantis hibridinis variklis.

Jis komplektuojamas su 2,5 l hibridiniu-elektriniu varikliu, kuris išsiskiria mažomis degalų sąnaudomis, žemu taršos lygiu, tyliu veikimu, didesne galia ir greitesne reakcija.

"Camry" ir toliau lieka perkamiausiu pasaulyje D / E segmento sedanu, kurio metinė pardavimo apimtis viršija daugiau nei 700 000 vnt.

Naujausios kartos "Camry" įkūnija Toyota modulinės platformos (TNGA) projektavimo ir konstravimo koncepciją. "TNGA" leidžia idealiai suderinti automobilių entuziastus džiuginantį vairavimo malonumą ir patrauklų stilių su aukšta surinkimo kokybe, itin efektyvia įranga ir patogiomis naudoti naujoviškomis technologijomis.

Todėl naujasis "Camry" išsaugojo visas pagrindines vertybes, dėl kurių šis automobilis išliko toks populiarus iki šių dienų, – geriausią klasėje reputaciją dėl kokybės, patvarumo ir patikimumo, taip pat ramų ir kokybišką važiavimą lemiančias savybes, ir išsiskiria nauju įspūdingu išorės bei vidaus dizainu, nepriekaištingu komfortu, erdvumu ir šiuolaikinėmis pavaros technologijomis. Be to, dėl specialiai Europos rinkai pritaikytos dinamikos jis siūlo naują malonaus vairavimo patirtį.

Jo elegantiškai ir dinamiškai išorei būdinga pailginta salono stogo linija keleivių komfortui užtikrinti bei kompaktiški šoniniai langai, kurie neperžengia važiuoklės bazės ribų ir sukuria unikalų stilingo bei sportiško automobilio įvaizdį.

Salonas išsiskiria idealia stiliaus, komforto ir meistriškumo derme. Naujasis prietaisų skydelis savo dailiais išlinkiais apsupa ypač ergonomišką ir patogią vairuotojo vietą. Salono gale sėdintys keleiviai gali mėgautis nepaprastai erdvia ir komfortiška aplinka.

Naujasis "Camry" prekyboje pasirodys 2019 m. balandžio mėn. Kaina –nuo 31 200 EUR.

 

Naujas įdomus "Corolla" etapas

Naujos kartos C segmento Toyota hečbekai, sedanai ir universalai visame pasaulyje bus vadinami "Corolla" vardu, siejamu su pasaulinę reputaciją pelniusiu perkamiausiu modeliu per visą automobilių istoriją. 2019 m. pradžioje pasirodžius naujai "Corolla" kartai, nebeliks "Auris" pavadinimo.

 „TNGA projektavimo bei dizaino koncepcija brėžia visiškai naują kryptį kuriant mūsų naujos kartos C segmento modelius. Papildydama gerai žinomus "Corolla" privalumus, tokius kaip kokybė, patvarumas ir patikimumas, ji leidžia sukurti didesnę emocinę vertę, kurios pageidauja mūsų klientai, pavyzdžiui, pasiūlant išskirtinį dizainą, rafinuotą saloną, įkvepiančią dinamiką ir galingus bei efektyvius hibridinius variklius“, – teigė "Toyota Motor Europe" prezidentas ir vykdomasis direktorius dr. Johanas van Zylas. „Geresnio momento nei naujos kartos modelių pristatymas nerasi, siekiant dar kartą panaudoti "Corolla" pavadinimą mūsų C segmento hečbekams ir universalams.“

 


NAUJASIS "COROLLA TOURING SPORTS"



Su naujais 2019 m. "Corolla" modeliais, kurių variklių asortimentą papildė naujasis 2,0 l visiškai hibridinis galios agregatas, debiutuoja Toyota dviejų hibridinių galios agregatų strategija.

Toyota siekį toliau tobulinti hibridines technologijas atspindintis naujasis "Corolla Touring Sports" siūlomas tik su vienu tradiciniu varikliu (1,2 l 116 AG turbininiu benzininiu varikliu) ir su vienu iš dviejų hibridinių galios agregatų (1,8 l 122 AG arba 2,0 l 180 AG). Tai unikalus pasiūlymas šiame segmente, nes hibridinių galios agregatų užtikrinamai dinaminių charakteristikų ir mažos taršos kombinacijai negali prilygti nė vienas tradicinis variklis.

Patobulintas 1,8 l hibridinis galios agregatas išsiskiria tyliai veikiančia, intuityviai valdoma ir greitai reaguojančia savaime įsikraunančia EV technologija bei mažomis eksploatacinėmis išlaidomis. 2,0 l sistema pasižymi visais minėtais privalumais, leisdama mėgautis dar didesniu važiavimo komfortu, stabilumu, tikslesniu valdymu ir maloniais vairavimo potyriais – visos šios ypatybės neatsiejamos nuo naujos modulinės GA-C platformos (TNGA).

Naujajame "Corolla" modelyje įrengta savo efektyvumą įrodžiusi priekinė pakabos sistema su "MacPherson" tipo statramsčiais, nauja daugiasvirtė galinė pakaba ir naujas amortizatoriaus vožtuvas.

Dėl žemiau įrengto variklio, pažemintų sėdynių ir po galinėmis sėdynėmis montuojamo hibridinio akumuliatoriaus automobilis yra lengvai valdomas ir manevringas. Šie konstrukciniai sprendimai leido pasiekti žemą "Corolla Touring Sports" svorio centrą.

Siūlomas platus premium klasės komforto įrangos asortimentas (pavyzdžiui, pirmą kartą pasirodantis trimatis vairuotojo prietaisų skydelis, prabangus projekcinis ekranas, garso sistema "JBL GreenEdge Premium", belaidis mobiliojo telefono kroviklis ar multimedijos sistema "Toyota Touch"). Daugelyje aukštesnio lygio modelių ji įtraukta į standartinę komplektaciją, o likusiuose naujuose "Corolla" modeliuose ji montuojama papildomai užsisakius.

 

DIZAINAS

 

Išorė

Naujojo "Touring Sports" dizainas sukurtas Europoje, neseniai atidarytame "Zaventemo" dizaino centre. 

Jo važiuoklės bazė siekia 2700 mm, todėl automobilyje atsiveria daug vietos galinių keleivių kojoms – šiuo požiūriu jis pranoksta savo klasės atstovus. 

Universalas išsiskiria rafinuota patrauklia išvaizda ir aptakia elegantiško ir įkvepiančio universalo stogo linija. Šį sportinį profilį pabrėžia didelės, platėjančios ratų arkos. Jų nupjauti kraštai leido patraukti ratus labiau į išorę, taip išryškinant platesnę naujojo "Corolla" stovėseną ir žemesnį svorio centrą.

Galinės "Touring Sports" dalies dizaino akcentai – tvirti „pečiai“, didesniu atstumu vienas nuo kito išdėstyti LED žibintų blokai ir nuožulnus galinis langas.

Reljefiškesnių formų galinis buferis plėtoja priekinės dalies "Under Priority Catamaran" dizaino temą.

 

Vidus

Pagrindinis GA-C platformos privalumas – galimybė pažeminti priekines sėdynes, užtikrinant žemesnį automobilio svorio centrą ir smagesnę važiavimo patirtį.

Naujasis "Corolla" hečbekas prekyboje pasirodys 2019 m. vasario mėn., "Corolla TS"  – 2019 m. kovo mėn.

 

Naujasis "RAV4 Hybrid"




Naujoji "RAV4 GA-K" platforma su žemu svorio centru ir gerokai tvirtesniu kėbulu leido tiesiogiai pagerinti valdymą, padidinti važiavimo komfortą, įrengti erdvų saloną, išplėsti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir suteikė daugiau laisvės kuriant ryškų, patrauklų dizainą su žemesniu stogu ir variklio dangčio linijomis bei aukštesne prošvaisa.

 

Galios agregatai

Naujasis "RAV4" iki šiol yra vienintelis klasėje, siūlomas su savaime įsikraunančia hibridine sistema – ją renkasi apie 60 proc. Baltijos šalių pirkėjų. Naujas 2,5 l 222 DIN AG TNGA hibridinis galios agregatas dėl ženkliai pasikeitusių galios, reakcijos ir efektyvumo rodiklių (degalų sąnaudos ir taršos lygis yra mažiausi klasėje) pritrauks daugiau klientų. Toyota skaičiavimais, vidutinės degalų sąnaudos turėtų siekti 4,5 l/100 km* (koreliuotos NEDC reikšmės), o CO2 kiekis – tik 102 g/km* (koreliuotos NEDC reikšmės). Su šiuo galios agregatu automobilis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 8,1 sekundės. "RAV4" taip pat bus galima rinktis su patobulintomis dinaminėmis charakteristikomis išsiskiriančiu 2,0 l 173 DIN AG benzininiu varikliu. Be to, 2,0 l benzininis variklis dabar gali būti komplektuojamas tik su priekinių varomųjų ratų sistema. Taigi pirkėjams siūloma didelė "RAV4" galios agregatų ir kainos įvairovė.

Visapusiškai patobulintos ir visų varomųjų ratų sistemos, kad būtų galima važiuoti bet kokia danga, sudėtingomis sąlygomis ir slidžiu paviršiumi.

Naujasis "RAV4" taip pat yra pirmasis Toyota automobilis, į kurio standartinės "Toyota Safety Sense" įrangos sąrašą įtraukta pažangių technologijų, padedančių išvengti avarijų ir suteikiančių didesnę pagalbą vairuotojui, įskaitant automatinio vairavimo sistemas.

 

Erdvė

TNGA platforma leido įrengti nepaprastai erdvų saloną, padidinti krovinių skyrių, kuris yra talpiausias klasėje, ir pakelti bendrą komforto lygį. 35 mm sumažinus abi iškyšas (5 mm priekyje ir 30 mm gale), naujasis modelis sutrumpėjo 5 mm (4600 mm) ir išliko toks pat manevringas, o dėl 30 mm didesnės važiuoklės bazės (2690 mm) salone padaugėjo vietos.

10 mm padidėjęs bendras plotis (1855 mm) ir platesnės priekinė bei galinė provėžos sukuria ryžtingą naujojo modelio charakterį ir užtikrina plačią stovėseną. Bendras aukštis sumažėjo 10 mm (iki 1650 mm).

Naujojo "RAV4" krovinių skyrius už galinių sėdynių dabar yra didesnis ir patogesnis, ypač dėl visiškai plokščių grindų ir 60 mm pailgėjusios erdvės. Jis yra 79 l didesnis nei dabartinio modelio ir talpiausias visoje klasėje.

 

Sėkmė visame pasaulyje

"Toyota RAV4" startavo kaip novatoriškas nišinis modelis, kuris ilgainiui išpopuliarėjo ir tapo vienu perkamiausių pasaulyje automobilių.Nuo 1994 m., pasirodžius keturioms kartoms, visame pasaulyje iš viso parduota daugiau nei 8 mln. šių modelių. 2017 m. dabartinis "RAV4" buvo paklausiausias pasaulyje visureigis – parduoti 810 953 vnt.

 

1 Duomenys pateikti remiantis EB reglamentu Nr. 2017/1153, iš dalies pakeistu EB reglamentu Nr. 2017/1231 (dar galutinai nepatvirtinti)

Naujasis "RAV4" prekyboje pasirodys 2019 m. sausio mėn.

 

20-ojo "Yaris" jubiliejaus proga pristatoma "Toyota Yaris Y20" versija




Po dviejų dešimtmečių ir pasirodžiusių trijų kartų "Yaris" užsitikrino perkamiausio Toyota modelio Europoje statusą. Beje, jis ir gaminamas Europoje – Prancūzijos Valansjeno mieste įsikūrusioje gamykloje.

Bus siūlomos standartinės ir dvispalvės versijos, į kurių gamą įtraukta sidabrinė, perlamutrinė ir juoda kėbulo spalvos, derinamos su nauja tamsiai pilkos spalvos stogo apdaila.

Išorės dizainui būdingi tamsiai pilkos spalvos elementai, kurie išskiria "Y20" modelį iš viso "Yaris" asortimento. Iš jų minėtini 15 colių pilkos spalvos lengvojo lydinio ratlankiai su frezuota apdaila ir tamsiai pilkos spalvos šoninės apdailos juostelės, priekinės grotelės, durelių veidrodėlių gaubtai bei rūko žibintų apvadai su chromuotomis detalėmis. "Y20" taip pat gali pasigirti prie stogo priderinta ryklio peleko formos antena, tamsintais langais ir išskirtiniais "Y20" logotipais ant galinių statramsčių.

Tamsiai pilkos spalvos tema plėtojama ir salone – ją galima pastebėti ant centrinės konsolės, vairo intarpų ir naujų languotų tekstilinių apmušalų. Kokybiškai įrengto salono įspūdį sustiprina pusiau matinio chromo ventiliacinių angų, garsiakalbių ir matuoklių apvadai bei pavarų perjungimo svirtelės apdaila, taip pat juodi kilimėliai su sidabriniais apvadais ir logotipai ant prietaisų skydelio bei priekinių sėdynių atlošų.

 

Nauja multimedijos sistema

Nauja įranga leis lengvai prijungti išmanųjį telefoną ir naudotis visomis naudingomis bei populiariomis programomis.

Sistema valdoma per centrinį jutiklinį ekraną, kuriame taip pat galima naudotis visomis prijungto telefono funkcijomis. Ilgainiui funkcijos bus išplėstos, kad būtų galima pasirinkti ir kitas išorines programas.

Sistema išsiskiria aiškia ir paprasta technine įranga bei HMI sąsaja. Prijungus telefoną, galima naudotis jo navigacijos funkcija. Be to, sistema gali būti valdoma balso komandomis per naują mikrofoną bei specialiu mygtuku ant garso sistemos, kad būtų kuo mažiau blaškomas vairuotojo dėmesys. Jutiklinis ekranas taip pat reaguoja į įprastus pirštų gestus, pavyzdžiui, į spragtelėjimą ir braukimą per ekraną.

 

Pasaulinis "GAZOO RACING" stiliumi sukurto naujojo "Toyota Yaris GR SPORT" debiutas




"GR SPORT" modelio pasirodymas – dar vienas pavyzdys, kaip sėkmingai dalyvaudama pasaulio automobilių lenktynėse "TOYOTA GAZOO Racing" komanda gali tiesiogiai pasitarnauti kuriant keliams skirtus įspūdingus naujos kartos "GR" serijos automobilius. Šis automobilis susilaukė ypač palankaus kritikų įvertinimo ir didelės komercinės sėkmės – pirkėjai visus 400 pavyzdinių modelių išgraibstė dar jiems nepasiekus prekybos salonų.

Dėl "GAZOO Racing" sportinio indėlio naujasis "GR SPORT" užima ypatingą vietą tarp "Yaris" modelių: jis išsiskiria kvapą gniaužiančia važiavimo dinamika ir sportiniu stiliumi. Pritaikius iš "GRMN" perimtą naują pakabą, automobilis yra geriau valdomas ir greičiau reaguoja į komandas. Jame panaudoti į "GRMN" montuojamus panašūs "Sachs" specialūs aktyvieji amortizatoriai ir vientisas (ne tuščiaviduris) stabilizatorius didesniam standumui užtikrinti. Automobilis taip pat išsiskiria sportine stovėsena: jam būdinga 11 mm žemesnė prošvaisa nei standartinio "Yaris" ir 18 mm mažesnis tarpas tarp rato ir kėbulo.

"GR SPORT" komplektuojamas su unikaliais juodais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir "Bridgestone Potenza RE50 205/45 R17" padangomis, kokios montuojamos "GRMN" automobilyje. Apribojus papildomą modelio įrangą, automobilio masė padidėjo mažiau nei 5 kg. Taip pat bus gaminamas tik su penkerių durelių kėbulu ir bus siūlomas su "Yaris" standartiniu 1,5 l hibridiniu-elektriniu galios agregatu.

Naujasis modelis išsiskiria "Yaris GRMN" būdinga išorės stilistika, įskaitant juodą dvispalvį stogą, ryklio peleko formos anteną ir galinį aptaką. Iš apdailos elementų minėtinos ryškiai juodos spalvos durelių apdailos juostelės, juodos spalvos akyto tinklelio grotelės, juodi durelių veidrodėlių dangteliai ir juodi priekinių rūko žibintų apvadai. "GR SPORT" puošia unikalūs priekiniai žibintai su juodais apdailos elementais. Į standartinės įrangos sąrašą įtrauktas tamsintas galinis langas ir "GR" logotipai. Sportiniam įvaizdžiui sustiprinti papildomai siūlomi raudoni priekinės dalies ir galinio buferio viršutinio krašto akcentai.

Automobilio salone gausu "GR" būdingų detalių – apie tai byloja "GR" logotipu paženklintos sportinės priekinės sėdynės su juodais "Ultrasuede" medžiagos apmušalais, išryškintais kontrastingomis sidabro spalvos siūlėmis ir tamsiai pilkos spalvos zomšos intarpais. Vairuotojui paspaudus užvedimo mygtuką, įsijungia daugiafunkcis TFT ekranas su "GR" logotipu, žadančiu malonią vairavimo patirtį. Siekdami optimizuoti "GR SPORT" automobilio valdymą, konstruktoriai jame įrengė tokio pat nedidelio skersmens trijų stipinų vairą, koks yra ir "Yaris GRMN".

Sportinį salono stilių pabrėžia juodos spalvos salono lubos ir pusiau matinio chromo pavarų perjungimo svirtelės, ventiliacinių angų ir durelėse įrengtų garsiakalbių apvadų apdaila. Galutinį akcentą suteikia "GR" logotipu paženklinti kilimėliai su sidabriniais apvadais.

 Informacijos šaltinis:  newsroom.toyota.eu