Toyota Motor Europe apdovanoja 46-is geriausiai pasirodžiusius pardavėjus Europoje pagal klientų rekomendacijas – Mototoja
„Toyota Motor Europe“ apdovanojo 46-ias geriausiai klientų įvertintas "Toyota" atstovybes

„Toyota Motor Europe“ apdovanojo 46-ias geriausiai klientų įvertintas "Toyota" atstovybes

„Toyota Motor Europe“ apdovanojo 46-ias geriausiai klientų įvertintas "Toyota" atstovybes

Š.m. gegužės 12 d.  Romoje „Toyota Motor Europe“ (TME) paskelbė 2016 metų „Ichiban“ klientų aptarnavimo apdovanojimo laimėtojus. „Ichiban“ - tai japoniškas žodis pasiskolintas iš frazės „Okyakusama Ichiban“, kuri reiškia „klientas pirmiausia“. Vadovaujantis šiuo principu, 2 300 Europoje veikiančių atstovybių buvo vertinamos pagal klientų apklausų duomenis, o apdovanotos tik 46- šios, geriausios, iš jų.
Į Lietuvą apdovanojimą parvežė "MOTOTOJA" direktorius Edmundas Povilauskas. 2015 metų pabaigoje buvo paskelbta, jog "MOTOTOJA" klientai atstovybės darbą įvertino geriausiai. "Didelė garbė ir atsakomybė klientų rekomendacijų dėka būti įvertintiems, kaip geriausiems Lietuvoje"- kalbėjo E. Povilauskas, viso kolektyvo vardu žadėdamas dėti visas pastangas tam, kad apdovanojimas išliktų jų rankose ir kitąmet.

Šiais metais buvo 10-oji „Ichiban“ apdovanojimo įteikimo ceremonija, kuri pažymi pokytį judant tolyn- nuo klientų pasitenkinimo iki išskirtinės klientų patirties suteikimo. Tam reikia didžiulės empatijos ir suvokimo, kas klientui yra geriausia.
Ceremonijos metu Dr. van Zyl, TME prezidentas, sakė: „Mes ne tik norime būti numeris vienas mūsų Klientų širdyse ir mintyse, bet norime, kad ir Klientas būtų numeris vienas visų pardavėjų širdyse ir mintyse – nuo administratorės iki techninio konsultanto. Klientų rekomendacijos tai ne statistiniai skaičiai, tai ne skaičių žaidimas, visa tai apie ryšį su Klientais ir apie šio ryšio kūrimą.“




*Nuotraukoje trečias iš dešinės - "Mototoja" direktorius Edmundas Povilauskas

Informacijos šaltinis