Toyota pristato naują RAV4 serijos flagmaną – RAV4 Plug-in Hybrid
- Los Andželo automobilių parodoje – pasaulinis modelio RAV4 Plug-in Hybrid pristatymas
- Tai – RAV4 serijos ir visų Toyota hibridinių automobilių flagmanas
- Išskirtinis našumas šioje klasėje – automobilio galia siekia 306 DIN AG / 225 kW*
- Siekiama užtikrinti geriausias klasėje dinamines charakteristikas ir efektyvumo rodiklius: iki 100 km/h automobilis įsibėgėja per 6,2 sekundės*, o CO2 emisija nesiekia 30 g/km*
- Dėl didelės talpos ličio jonų akumuliatoriaus nuvažiuojamas atstumas elektriniu režimu yra didžiausias klasėje – jis sudaro daugiau nei 60 km*, t. y. viršija kasdien vidutiniškai nuvažiuojamą 50 km atstumą
Atverčiamas svarbus Toyota RAV4 istorijos skyrius: Los Andželo automobilių parodoje pristatomas naujas originaliojo įvairiam gyvenimo būdui pritaikyto visureigio modelis – RAV4 Plug-in Hybrid. Ši pirmoji įkraunamoji hibridinė elektrinė RAV4 versija yra daugiau nei 20 metų siekiančios Toyota lyderystės kuriant hibridines technologijas rezultatas. Naujas automobilis savo galia, taršos ir ekonomiškumo rodikliais pranoks visus savo klasės atstovus.
Jis vainikuos penktosios kartos RAV4 modelių seriją. Šis automobilis dar kartą patvirtino savo, kaip vieno populiariausių visureigių Europoje, istorinį statusą: nuo jo pasirodymo šių metų pradžioje sulaukta per 120 000 klientų užsakymų, iš kurių daugiau nei 105 000 sudaro hibridai (Vakarų Europoje).
Išskirtinę vietą tarp RAV4 modelių ir flagmano poziciją dabartiniame Toyota hibridinių elektromobilių asortimente RAV4 Plug-in Hybrid užsitikrino dėl kelių aspektų: puikiai suderintos didelės galios ir našumo, išskirtinio efektyvumo, naujos platformos GA-K ir nepriekaištingo valdymo kelyje bei bekelėje, kurį leidžia pasiekti standartinė išmanioji elektrinė visų varomųjų ratų sistema (AWD-i).
Turėdama dviejų kartų Prius Plug-in Hybrid modelio kūrimo patirtį, Toyota yra tinkamai pasirengusi naujo įspūdingo RAV4 galios agregato gamybai. Bendra sistemos galia siekia 306 DIN AG / 225 kW*, todėl automobilis iš vietos iki 100 km/h gali įsibėgėti vos per 6,2 sekundės* – greičiau nei bet kuris vidaus degimo variklio varomas jo konkurentas. Jis išsiskirs ir visoje klasėje geriausiais CO2 bei degalų sąnaudų rodikliais: remiantis išankstinių Toyota bandymų rezultatais pagal WLTP standartą, CO2 emisija nesiekia 30 g/km*. Šiems rodikliams negali prilygti nė vienas dabartinis D klasės įkraunamasis hibridinis visais ratais varomas visureigis.
Dėl papildomos elektrinės galios panaudojimo Toyota pavyko ženkliai padidinti automobilio galią, lyginant su standartiniu hibridiniu RAV4 modeliu. Toyota sukūrė naują didelės talpos ličio jonų akumuliatorių ir papildė hibridinės sistemos galios valdymo bloką padidintos galios keitikliu. Šiame automobilyje montuojamas toks pat benzininis variklis kaip ir įprastame hibridiniame RAV4 modelyje – 2,5 l darbinio tūrio Hybrid Dynamic Force.
Tai lemia ne tik žaibišką įsibėgėjimą iš vietos: RAV4 Plug-in Hybrid taip pat išsiskiria ilgesniu nuvažiuojamu atstumu vien elektriniu režimu. Varomas elektra, automobilis nesuvartoja nė lašo degalų ir neišskiria nė gramo teršalų. Nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP standartą) turėtų viršyti 60 km*. Jis yra didesnis nei bet kurio kito įkraunamojo hibridinio visureigio ir viršija Europoje kasdien nuvažiuojamą vidutinį 50 km atstumą.
Naujasis RAV4 Plug-in Hybrid pasirodys antrojoje 2020 m. pusėje.
* Tai preliminarūs duomenys, kurie nėra iki galo patvirtinti.