TOYOTA - sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas – Mototoja
TOYOTA - sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas Lietuvoje

TOYOTA - sparčiausiai augantis automobilių prekės ženklas Lietuvoje

TOYOTA - SPARČIAUSIAI AUGANTIS AUTOMOBILIŲ PREKĖS ŽENKLAS

  • „Toyota“ -  sparčiausiai augantis prekės ženklas, kurio pardavimai per 1-ąjį 2017 m. pusmetį Lietuvoje padidėjo 47 %.
  • UAB „Mototoja“ tiek pirmąjį, tiek antrąjį šių metų ketvirčius -  daugiausiai „Toyota“ automobilių pardavusi atstovybė ne tik Lietuvoje, bet Baltijos šalyse.
  • Didelė hibridinės galios pavaros paklausa aukščiausios klasės „Yaris“, „RAV4“ ir naujojo „Toyota C-HR Hybrid“ modeliuose.
  • Lyginant su praėjusiais metais „Toyota RAV4“ pardavimo rezultatai beveik padvigubėjo ir net 70% parduotų modelių sudarė hibridai.
Per pirmuosius šešis mėnesius „Toyota“ buvo geriausiai parduodamas automobilių prekės ženklas, pralenkęs kitus prekių ženklus – Baltijos šalyse parduoti 5 735 automobiliai. Palyginti su praėjusių metų laikotarpiu, „Toyota“ pardavimo apimtys išaugo 33 % – parduota 1 422 vienetais daugiau. Be to, „Toyota“ rinkos dalis išaugo 14,2 % ir šis automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse tapo populiariausiu.

Šiais metais „Toyota“ pasiekė itin gerų rezultatų visose trijose Baltijos šalyse, o daugiausia automobilių parduota Lietuvoje. UAB „Mototoja“, „Toyota“ atstovybė Vilniuje, kaip ir pirmąjį, taip ir antrąjį šių metų ketvirtį išlieka daugiausiai pardavusia atstovybe ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Per pirmuosius šešis mėnesius užregistruota 47% daugiau „Toyota“ automobilių – iš viso 2 019 automobilių, todėl „Toyota“ tapo sparčiausiai augančiu automobilių prekės ženklu Lietuvoje. Per visą šešių mėnesių laikotarpį būtent birželį „Toyota“ pardavimas itin išaugo; užregistruotų automobilių skaičius padidėjo net 82 %, o iš viso parduota 412 automobilių. Be to, „Toyota“ rinkos dalis Lietuvoje padidėjo ir pasiekė 13,9 %, o tai reiškia, kad palyginti su praėjusių metų šešių mėnesių laikotarpiu, rinkos dalis padidėjo 2,7 procento.

„Toyota“ hibridinių modelių sėkmė ženkliai prisidėjo prie itin gerų prekės ženklo rezultatų, hibridinių galios pavarų paklausa kasmet vis didėja. Hibridinių modelių poreikį geriausiai atspindi nepaprasta 2016 m. pristatyto „Toyota RAV4 Hybrid“ sėkmė. Klientai labai palankiai įvertino hibridinį visureigį- beveik 70 % rinkosi hibridinius modelius iš visų parduotų „Toyota RAV4“ automobilių. Klientai ypač vertina šio visureigio charakteristikas, nepaprastą pojūtį vairuojant hibridinį automobilį ir puikią degalų ekonomiją.

Ryškaus dizaino „Toyota C-HR“ visureigis – tai dar vienas „Toyota“ modelis, kuris tarp klientų buvo itin populiarus. Prasidėjus šių metų pardavimui, į šių automobilių segmentą įnešta inovacija – pristatyta hibridinė galios pavara. Automobilyje yra naujausios kartos hibridinė sistema, todėl užtikrinamas sklandus ir malonumą teikiantis vairavimas, kurį pasirinko beveik 60% klientų.

Atnaujinto dizaino „Yaris“, į rinką atkeliavęs šį pavasarį, buvo itin paklausus tarp klientų, o jo hibridinio modelio pardavimas taip pat išaugo – 50 % pageidaujamų modelių buvo hibridiniai. Hibridinis automobilis sukurtas taip, kad važiuotų dar tyliau ir geriau, o jį valdyti būtų dar lengviau. Be to, dabar klientai gali mėgautis „Toyota Safety Sense“ – daugybe aktyvių saugos sistemų, kurios įeina į standartinę visų „Yaris“ modelių komplektaciją.
„Toyota“ su didžiausiu pramonėje 8 hibridinių modelių* asortimentu ir toliau siekia gaminti dar geresnius automobilius bei sumažinti jų poveikį aplinkai. Šiandien keliuose važinėja daugiau nei 10 mln. „Toyota“ hibridinių automobilių: apskaičiuota, kad „Toyota“ hibridiniai modeliai prisidėjo prie 77 mln. tonų CO2 smažėjimo visame pasaulyje.




* Hibridiniai „Toyota“ modeliai: „Yaris Hybrid“, „Auris Hybrid“, „Auris Touring Sports Hybrid“, „Toyota C-HR Hybrid“, „Prius“, „Prius “, „Prius Plug-In Hybrid“, „RAV4 Hybrid“.