• "VDL Groep", naudodamas "Toyota" kuro elementų modulius, pakeis esamus sunkiasvorius sunkvežimius į netaršius vežėjus
• Logistikos partneriai naudos naujus kuro elementais varomus sunkvežimius "Toyota Motor Europe" logistikos tinkle
• "Toyota" logistikos tinklo priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimas žymi dar vieną žingsnį siekiant sumažinti bendrą įmonės anglies pėdsaką
09 m. gegužės 2023 d., Briuselis – "Toyota Motor Europe" (TME) suvienijo jėgas su Nyderlandų "VDL Groep" (VDL), kad įsiveržtų į netaršių sunkiųjų vandenilinių sunkvežimių rinką Europoje, naudodama "Toyota" kuro elementų technologiją. Bendradarbiaujant siekiama paspartinti kelių logistikos sektoriaus priklausomybės nuo iškastinio kuro mažinimą, kuris yra svarbus veiksnys siekiant TME tikslų iki 2040 m. įgyvendinti visiškai neutralaus anglies dioksido poveikio strategiją.
Bendrovė įžvelgia didelį potencialą naudoti vandeniliu varomus sunkvežimius, kad sumažintų savo logistikos maršrutų priklausomybę nuo iškastinio kuro. Mažesnė vandenilio sistemų masė lemia didesnę naudingąją apkrovą, o greitas vandenilio degalų papildymas yra būtinas transportui, kurio panaudojimas yra didelis. Vandenilis gali papildyti sunkvežimio degalus taip pat greitai, kaip ir dyzelinas, o sunkvežimių naudojimo įpročiai ir didesnio vandenilio kiekio paklausa rodo, kad jie yra pagrindiniai veiksniai, padedantys kurti tvarią infrastruktūrą pagrindiniuose maršrutuose.
Kuro elementais varomi sunkvežimiai taip pat atlieka svarbų vaidmenį augant platesnei Europos vandenilio ekosistemai, tvirtai remdami transporto dekarbonizaciją ir perėjimą prie ekologinės energijos. Sunkiosios transporto priemonės yra labai svarbios užtikrinant sveiką vandenilio pasiūlos ir paklausos dinamiką. Pelningas grįžtamojo ryšio ciklas paskatins tvarios infrastruktūros plėtrą, kartu sudarydamas sąlygas atsirasti kitoms naujoms judumo prietaikoms. Vandeniliu varomų sunkvežimių infrastruktūrą galima tiesiog išplėsti į kitas vandeniliu varomas transporto priemones, kurios gali naudoti tas pačias vandenilio degalines. Šis naujas sunkvežimių projektas yra vienas iš daugelio, kurį "Toyota" neseniai įgyvendino kartu su keliais partneriais, įskaitant lengvųjų komercinių transporto priemonių, laivų, traukinių ir autobusų projektus, siekdama paspartinti perėjimą prie vandenilio ekonomikos.
"VDL Special Vehicles" yra akumuliatorinių elektrinių ir vandenilio sprendimų, skirtų visureigiams ir visureigiams, specialistas. Kaip sutartinis gamintojas, mes teikiame gamybos pajėgumus mažoms ir vidutinėms netaršių transporto priemonių serijoms (jų dalims). Be to, mes taip pat galime padėti tokiose srityse kaip produktų kūrimas, prototipų kūrimas ir netaršių jėgos agregatų sertifikavimas, kad jūsų programai būtų visiškai sukurtas alternatyvus jėgos agregatas. "VDL Special Vehicles" leidžia savo klientams pasiūlyti transporto priemonių sprendimus, kurie daro pasaulį švaresnę. Mūsų pagrindas yra miesto ir tolimojo susisiekimo autobusų važiuoklių kūrimas ir gamyba įvairiose srityse. Būtent dėl šios patirties daugiau nei prieš 20 metų pradėjome kurti netaršius jėgos agregatus. Šios žinios ir patirtis per pastaruosius du dešimtmečius buvo panaudotos kuriant įvairius vandenilio ir baterijomis varomus sprendimus vidutinėms ir sunkioms kelių transporto priemonėms, tokioms kaip autobusai ir sunkvežimiai. Mūsų inžinierių komanda gali integruoti šiuos ir kitus sprendimus į esamas trečiųjų šalių transporto priemones. Pavyzdžiui, statybos, žemės ūkio, uosto ar oro uosto įranga. Be to, kaip sutartinis gamintojas, mes siūlome trečiosioms šalims galimybę gaminti savo netaršias transporto priemones mūsų įrenginiuose.
"Toyota" mano, kad kai žmonės gali laisvai judėti, viskas yra įmanoma. Siekdama "mobilumo visiems", "Toyota" siekia sukurti saugesnį, labiau susietą, įtraukų ir tvarų judumą, kad pasiektų savo misiją gaminti "Laimę visiems". Europoje TME pristatė mobilumo prekės ženklą KINTO, kuris siūlo įvairias mobilumo paslaugas 14-oje šalių, ir didina netaršių kuro elementų produktų ir inžinerinės pagalbos pardavimus verslui. Prisidėdama prie JT darnaus vystymosi tikslų, "Toyota" stengiasi pasiekti anglies dioksido poveikio neutralumą visame savo versle visoje Europoje. TME, istorinė CO2 kiekio mažinimo lyderė Europoje, siekia iki 100 m. 2 proc. sumažinti visų naujų transporto priemonių išmetamą CO2035 kiekį Vakarų Europoje ir toliau klientams visame regione siūlys visą elektrifikuotų jėgos pavarų asortimentą su savo hibridinėmis, iš tinklo įkraunamomis hibridinėmis, baterijomis ir kuro elementais varomomis elektrinėmis transporto priemonėmis.
"Toyota" mano, kad vandenilis yra vienas iš pagrindinių elementų siekiant anglies dioksido neutralumo, naudojant kuro elementų technologiją judumui ir platesnėje ekonomikoje ne tik transportui. Kaip vandenilio lyderė, pažangi "Toyota" kuro elementų technologija jau yra integruota į lengvuosius automobilius, autobusus, sunkvežimius, traukinius, jūrų ir stacionarias programas įvairiems verslo klientams ir kitiems originalios įrangos gamintojams. Siekdama patenkinti augančią paklausą regione, TME 2 m. sausį Europoje pradėjo gaminti savo 2022-osios kartos kompaktiškus kuro elementų modulius. Kalbant apie infrastruktūrą, "Toyota" ilgalaikė vizija yra sukurti 700 barų standartą kuro elementų elektrinėms transporto priemonėms ir gaminiams.